Maksutavat

Postiennakko, ennakkomaksu tai lasku.

Lasku ainoastaan yritysasiakkaille, joilla on voimassa oleva y-tunnus.

Ennakkomaksu: Lähetämme asiakkaalle laskun tiedot sähköpostilla, ja maksaminen onnistuu suomalaisista verkkopankeista Nordean, DanskeBankin, Osuuspankin, S-pankin ja Säästöpankin kanssa.

Postiennakolla maksettaessa maksu suoritetaan postikonttorissa tuotteita noudettaessa (maksuvälineinä postissa käyvät mm. käteinen, pankkikortit ja luottokortit).

Laskulla

Lähetämme tilauksen mukana laskun, jonka eräpäivä on 7 päivää siitä kun tilaus on lähetetty. Täytettyänne tiedot tilauksen yhteydessä, hyväksytte että tarkistamme luottotietonne. Toimitus suoritetaan ainoastaan luotonottajan (asiakkaan) väestörekisteriin ilmoitettuun osoitteeseen. Maksamattomasta laskusta lähetämme huomautuksen, josta peritään huomautusmaksu.

Laskulla palvelun ehdot
– Asiakkaan täytyy olla yli 18-vuotias
– Asiakkaalla ei saa olla luottotietomerkintöjä
– Toimitusosoitteen tulee olla sama kuin väestörekisteriin ilmoitettu asiakkaan osoite

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Postia. Tuotteet lähetetään 1-3 seuraavan arkipäivän aikana. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat postilta saapumisilmoituksen tekstiviestillä tai sähköpostitse. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. Uusien asiakkaiden ensimmäinen tilaus toimitetaan aina Postiennakolla.

Toimituskulut

Maksamme kaikki postituskulut yli 300 euron tilauksista.

Toimitamme myös alle 300 euron tilaukset, näihin tilauksiin lisäämme postituskulut 13 euroa.

Kirjelähetykset: tiedustele asiakaspalvelustamme: info@consultlady.fi

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.

Toimitusaika

Tilaukset pyritään toimittamaan postiin tilauspäivänä (ennen klo 15.00 tehdyt tilaukset) tai seuraavan arkipäivän aikana. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@consultlady.fi, tai puhelimella numerosta 09-872 56 78. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

Tilauksen peruuttaminen

Mikäli tilaus on jo postitettu, sitä ei voida peruuttaa. Jos otat tilauksen jälkeen yhteyttä välittömästi myyjään ennen klo. 15 ja puhelimitse p. 09 872 5678, on peruuttaminen vielä mahdollista.

Puuttuvat tuotteet/Jälkitoimitus

Varastosaldojen pitäisi olla ajantasalla, mikäli jokin tuote on loppu, niin emme toimita niitä jälkitoimituksena.

Noutamattomat tilaukset

Posti säilyttää paketteja 7 päivää, huomioithan tämän tilausta tehdessäsi.

Noutamaton paketti palautuu yritykselle, josta palautuksesta aiheutuvat kulut tulevat asiakkaalle (lähetys sekä palautuskulut yhteensä: 26 €)

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

– Sähköpostilla osoitteesta info@consultlady.fi,
– Puhelimella numerosta 09-872 56 78

MENU